28-06-2026, 10:54 AM
|
#49744
|
|
مشرف نبض الأسهم و رئيس قسم التحليل الفني والمالي
** أبوفهد **
|
بيانات اضافيه [
+
]
|
|
رقم العضوية : 5813
|
|
تاريخ التسجيل : November 2013
|
|
أخر زيارة : 28-06-2026 (01:22 PM)
|
|
المشاركات :
46,391 [
+
] |
|
التقييم : 27
|
|
الدولهـ
|
|
الجنس ~
|
|
|
لوني المفضل : Darkred
|
|
رد: الــخـــريــــــــــطــــه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wleed
نبي اقرارا صحيح
هل الراجحي تداول عطلان ؟؟
|
حلها بعد 40 دقيقه عطل متعمد عشان الخشاش يضرب قمم وهو هابط يقولك اشتر الان
ولنفس الوقت المؤشر وصل 10900 بحيث يقول خلاص السوق سلبي اتحداك تشتري
يعني في 40 دقيقه
الراجحي استحدم 3 حيل مترادفه
خلى الخشاش يطير وانت مربط
خلى السوق يسقط وانت مربط
عطل الدخول بحجة عطل خارج هم الارادة
يحسبون الناس هنود
طبعاً اللي رابط الراجحي الماليه بتكرتشارت حل مشاكله مع اول نص ساعه تداول لكن هلى كل الـمليون ونص متداول لدى الراجحي عندهم تكرتشارت ؟؟
|
|
|
|